Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Live är ändå det bästa.

2013-06-25 10:20:00 i Allmänt

Bild: www.sofiakarlsson.com
 Vet ni? Jag ska äntligen få se en av min absoluta favoritartister igen! Sofia Karlsson med band spelar i Stjärnsund i Dalarna den 27 juli och då kommer jag att vara där för jag bokade just biljetter! Åååååhhhhh! Såg henne 2008 eller om det var 2009 på Idun i Umeå och det var magi från att hon klev på scenen. Hoppas på samma stämning i juli.
Om ni har dålig koll på denna vissångerska och folkmusiker tycker jag att ni ska ta en titt på denna dokumentär!

Kommentarer

Jag måste bara skriva, det var så himla roligt att just du skrev en sån kommentar för du ska veta att jag får så himla mycket inspiration från dig! Tycker att ditt hus blir magiskt fint! Våran dröm var att få behålla så mycket som möjligt i huset och bara fräscha till det som behövdes, men det var i så pass dåligt skick att det bara var och riva ut. På övervåningen kommer vi dock att kunna behålla både tak och golv i ett rum! :)
Vi försöker ändå hålla oss till den känslan som fanns i huset och göra det lite "gammeldags", vi får väl se om vi lyckas. ;)

Skriv en kommentar