Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Där skyarna gå.

2013-07-28 21:43:44 i Allmänt

I kväll kom vi hem. I kväll kom också regnet. De efterlängtade regndropparna som frigjorde nytt syre att andas. Även om jag älskar solen och värmen och att kliva upp på morgonen och direkt ta på bikini så kändes det så förlösande när regnet kom. Jag är hemma nu, dock bara för att packa om väskan för i morgon åker vi upp till Raja.
Jag har så mycket jag vill skriva om och jag tänker skriva det också, bara en annan dag när jag inte hastar mellan platser jag tycker om.
Har i princip bott i vattnet de senaste två veckorna. Första veckan med Imra som bästa badsällskap!
 

Skriv en kommentar