Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Umeåhelg sammanfattad i suddiga telefonbilder.

2013-01-21 21:31:06 i Allmänt

Tänkte visa lite granna hur vistelsen i Umeå såg ut. Umgicks med dessa små töser. Vi flätade hår och spelade spel. Här blir jag spöad av Molly i ett taktikspel. tänk er luffarschack fast nivån högre. Lägg märke till Mollys viktiga min!
 
Jag och älskade Sabina på Le Garage där vi åt middag och drack årets godaste vin.
 
Sniglar! En ny smakupplevelse.
 
Vi drog vidare till TC och där fick jag så äntligen min Mojito.. som jag längtat! Förlåt för bilden, men jag kunde inte rotera den.
 
Erika kom dit! Det blev några timmars tjejsnack - mycket trevligt.
 
Rex fick avsluta kvällen och väl där hängde jag bland annat med storebror Kristoffer och Kajsa som nog är Umeås finaste par.
 
Tack för en ytterst gemytlig och äventyrlig helg, Umeå! Och särskilt tack till Sabina - du är fantastisk.
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar