Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tjejhelg.

2013-01-06 15:21:35 i Allmänt

I helgen har jag haft besök av Emily, Idamari och Nikki. Titta lillhanden, åh!
 
Vi lagade mat.
 
Drack bubblig dryck.
 
Nikki fick tillåtelse att använda mina finaste pennor och som tack ritade hon mitt hus - blivande arkitekt?
 
De här personerna alltså. Vad jag tycker om dem!
 
Tandborstning och läggning!
 
Lyssnade på nostalgiska låtar och halvdog av skratt i soffan.
 
Lilla musikanten. Här improviserar hon fritt över Db-moll..
 
Mycket fint!

Kommentarer

Så himla mysigt! Och Idamari, jag dör vilken fin bild. Hoppas på ny profilbild på facebook.
Emi
Ajm naaat a pörrfäkkt pörsåån... Hahaha!
Jag har världens vackraste dotter btw.

Skriv en kommentar