Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mot Björkarnas stad!

2013-01-18 15:38:00 i Allmänt

Nu ska jag bege mig mot min forna studentstad. Det ska bli mycket trevligt! Jag har några krav inför helgen: 
 
1: Äta marinerade kronärtskockshjärtan
2: Äta rökta räkor
3: Dricka ett extremt gott vin
4: Pussa på Molly och Olivia
5: Dricka en mojito eller två
6: Ha kvalitetstid med min älskade vän Sabina
7: Ha kvalitetstid med Umeå
 
Jag och Sabina på Norrbyskär, juli 2010. 
 
 

Skriv en kommentar