Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Veckan startade med en topptur.

2013-02-11 18:41:14 i Allmänt

 
I morse klev jag upp tidigt för att hinna till Saxnäs vid 08.20 då vi åkte på en topptur med alla elever. Hann under de två timmarna det tog att åka upp med att ha relationsråd med åk 9, åka off-pist halva vägen ner samt under cirka två km coacha en 7-åring som ramlade var 50:e meter.. Kontrasterna i livet alltså! Mycket bra start på veckan, friluftande i fjällmiljö - så borde man starta varje arbetsvecka!

Kommentarer

Åhh lyckos dig! Den veckostarten skulle jag också vilja ha (:

Skriv en kommentar