Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Torsdags-plus/minus

2013-02-07 20:35:10 i Allmänt

+ Snöskulpturerna som åk 9 byggde! Vilka kreativa mästerverk! Imra hängde med och skulle hälsa på alla elever. Hon blev överröst av kel så när jag skulle sätta tillbaka henne i buren i bilen igen blängde hon lite på mig - hon ville nog vara kvar bland eleverna och springa runt och snöbada!
+ Mitt jobb-il som höll i sig hela eftermiddagen.
+ Musik.
+ Lunch med Lotta och Agnetha.
+ Planeringsdate med Emma - dags att styra upp återträff för oss födda 87!
 
- Planerat skidpass inställt på grund av 21 minusgrader. Kompenseras dock av ett
+ Promenad med Imra med Sabina på telefon. 
 
Nu: Öva det sista inför morgondagen. Ska sjunga och spela på en begravning.
 

Kommentarer

Hurru pinglan, du hör väl av dig när/om du är nere på Vilhelmina imorgon? Jag vill kramas!

Skriv en kommentar