Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Leva sig in.

2013-02-24 21:48:39 i Allmänt

I kväll repade vi inför Öppen scen på lördag den 2 mars. Kom och lyssna vet ja! Ni kommer bland annat få höra mig improvisera lite fritt så där!
 
Mats: Vilken form hade vi på den här låten?
Jag: Jag minns inte! Jag har ritat ett streck här mitt i någonstans men jag vet inte vad det betyder!
 
Det ska bli mycket spännande på lördag. Vad som helst kan hända..! Fri improvisation! Spelglädje! Inlevelse! Och några streck.. någonstans så där.
 
Här sjunger jag på Schmäck under Kulturnatta våren 2011. Peter var min eminente pianist! Bilden har min vän och fotograf Fredrik tagit. Kika gärna in på hans hemsida HÄR.
 
 

Kommentarer

Monika Helena
Lycka till på lördag!
Wow va duktigt att stå och sjunga sådär!!:)

Skriv en kommentar