Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tredje advent

2013-12-15 09:09:00 i Allmänt

Det är verkligen mörkt om morgnarna nu. Här är en bild av vårt sovrum som jag tog precis nyss.
Vi tog sovmorgon i morse och nu ska vi äta frukost och titta på julkalendern. Vi har sett varje avsnitt, tycker den är bra! Efter frukost och kalender ska jag och Jax ut och springa och sedan ska jag fortsätta bocka av listan på julbaket. I eftermiddag åker vi till Östra Ormsjö hembygdsgård på adventsgröt. Känns som en mycket mysig söndag.
 

Skriv en kommentar