Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Adventsmusik!

2013-12-14 09:59:00 i Allmänt

(I går hade jag fullt upp med luciatåg och skolans innebandycup "Lusseliret" samt middag med mina underbara jobbarkompisar Agnetha, Lotta och Ingela så jag hann aldrig sitta vid datorn något. Idag kommer därför två lucköppningar men först lite reklam!)
Idag klockan 12.00 sjunger och spelar jag och min sångelev Alexandra Appelqvist under Hjulet på Vilhelmina Folkets Hus. Kom gärna och lyssna på våra tolkningar av några låtar. Välkomna!
 

Skriv en kommentar