Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Smoothie

2013-08-13 09:13:00 i Allmänt

Jag tycker mycket om smoothies efter ett träningspass. Som grund brukar jag använda en banan, ett ägg och cirka två dl mjölk. Av det får man en stabil grund innehållandes både protein, fett och kolhydrater. Där efter blandar jag i allt möjligt som jag tycker om. I går blev det nyplockade hallon, persilja från landet, solrosfrön och en tesked spirulinapulver.
 

Skriv en kommentar