Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nikki visar sina cykelkonster!

2013-08-16 07:38:45 i Allmänt

I gårkväll kom Emily och Nikki och hälsade på. Nikki visade att hon kan cykla UTAN stödhjul! Det är det nog inte många 5-åringar som kan! Själv lärde jag mig cykla när jag var kanske närmre 7 år.. och då sprang farfar bakom och balanserade med en sopkvast (påhittig man det där).
Sedan gick vi ner till sjön.
Vi tränade lite vattenapportering med Imra, men på bilden ovan spanar vi efter vrakdelar i sjön och på den nedre bilden gömmer sig Nikki så att hon inte blir blöt då Imra skakar av sig vattnet. Den här lilla tjejen alltså! Tycker om henne så himla mycket.
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar