Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fredagsfrisyren!

2013-08-23 14:30:00 i Allmänt

 
Tänkte påbörja ett nytt litet höstprojekt här på bloggen som jag döpt till Fredagsfrisyren! Det går helt enkelt ut på att jag fotar min frisyr varje fredag (tycker ju om att pilla och greja med håret). Det kan bli alltifrån klassisk hästsvans till mer avancerade uppsättningar, vi ser helt enkelt! Idag kör jag på en klassisk "hair donut".
Nu ska jag strax avsluta denna arbetsvecka av planering och förberedelse (och ommöblering i musiksalen!) och åka till Månsberg där bland annat surströmmingskalas med Christoffers familj väntar! 
 
 

Skriv en kommentar