Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Energibars

2013-08-11 19:55:00 i Allmänt

Gjorde energibars idag - små bitar proppade med massa nötter, frön, russin, 70 % - choklad och grejer.  Gjorde en presentpåse av cellofanpapper och presentsnöre som Sabina ska få. Jag ska nämligen åka till Norrbyskär i morgon och hälsa på henne och barnen.

Kommentarer

Linda Berg
Åhhhh spara en till mig:D
Svar: Ska bli! ;)
Carolina Lidström
My
De där energikakorna ser farligt goda ut, går det möjligtvis att få receptet? (:
Svar: Jajemen! Jag kan skriva det i ditt kommentarsfält! :)
Carolina Lidström
Ingela
Skulle också gärna vilja ha receptet. Kanske på mailen :-)

Skriv en kommentar