Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mumintrollet.

2013-04-09 20:58:00 i Allmänt

Fick en fantastisk present häromdagen av Christoffers lillebror Acke. Han hade varit på en gammal skolas bibliotek i Rajastrand där de rensade ut böckerna och hittade denna bok och tänkte direkt på mig. Jag har verkligen spridit min fanatiska Muminhysteri till alla runt omkring mig. Tack snälla.
 

Kommentarer

Roligt med spontanöverraskningar! Fin design har du också fått till!
Svar: Ja, verkligen! Tack så mycket, men jag ska inte ta åt mig äran. Det är en superduktig tjej som heter Beatrice Lilja som gjort designen :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar