Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Måns och Håkan gör musik.

2013-04-16 21:31:56 i Allmänt

I kväll är jag trött efter morgonspring, jobb, möte och jazzrep och min hjärna är tom på saker att skriva så jag ger er en av dagens bästa nyheter: Måns Lundberg producerar Hellströms nya album som kommer ut i morgon!
Måns är en av brorsans forna arbetskamrater och en kväll för några år sedan satt vi tre på REX och pratade om musik och redan då märkte jag att den killen var något speciellt - att han skulle syssla med sånt man vill lyssna på.
Här är en lista på lite bra musik han samlat ihop: Gräddan
Är så förväntansfull inför morgondagen.
 
 

Skriv en kommentar