Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Den nya designen.

2013-04-10 15:30:00 i Allmänt

Visst har ni sett att jag har en ny design på bloggen? Det är driftiga och kompetenta Beatrice Lilja som fixat den! Hon kommer från min grannby och bor nu i min forna studentstad Umeå.
Det är roligt att det på sistone har tillkommit en massa nya läsare. Ni är så välkomna! Jag tänker att jag fortsätter att blogga på som vanligt och om det är något ni vill att jag ska skriva mer om så hojta bara så ordnar jag det! Det kan till exempel handla om huset, inredning, träning, hundar, pedagogik, musik, litteratur och om mina stilla betraktelser, hehe.
 
Har ni förresten känt att det är en massa vår i luften? Lyckan i det. Bild från 2012.

Skriv en kommentar