Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Torsdagkväll

2012-09-20 22:13:00 i Allmänt

Ikväll har jag varit hos Emma och hälsat på. Nu är jag lite "upp-i-tok" över morgondagen för då kommer Johannes! Vet inte varför jag är nervös men tror mest det beror på att vi inte setts helt "själva" på så många helger, för först var det Samos, sen Dalasjö IK 70 år, sen Ludvigs flytt till Umeå och så Jonatan och Marléns bröllop men i helgen ska jag kidnappa honom ut till skogs! Bara vi! Och elden! Och tystnaden! Och .. ja. Vi bara.
 
 

Kommentarer

Anders
Hoppas på bra väder i helgen! Det gör vi.

Skriv en kommentar