Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Skratt och sånt.

2012-09-07 17:38:02 i Allmänt

Om onsdagen var tårarnas dag så var denna fredag en dag i skrattets tecken. Jag har skrattat mig igenom alla lektioner, lunchen med Emily och kvällen lär också bestå av skratt då mina bröder kommer hem om cirka en timme!
 
Jag brukar tänka att man ska skratta varje dag, alltså ett djupt ärligt skratt som kommer från hjärtat. Så länge man gör det så pysslar man med rätt sak.
 
Ps: Jag har startat en vokalensemble med mina kollegor, idag repade vi för första gången!
 
 

Skriv en kommentar