Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

I natt kommer jag att somna sött.

2012-09-09 21:14:00 i Allmänt

Jag har köpt en ny säng och målade en gammal utdragssoffa grå (s 3500-N såklart) så nu tjänar den som sänggavel och sängram. Mer bilder kommer!
 
Åh, nu ska jag gå och lägga mig och läsa länge, mitt bästa!

Kommentarer

ÅH! Jag har en påbörjad i källaren, men den kommer nog aldrig bli färdig :-( Vill du komma och hjälpa mig? hihi.
Svar: Haha! Ja, det vore coolt att åka runt som en inredningshjälpreda! :)
Carolina Lidström
Åh. Sån fin sängram!!
Jag är också på jakt efter en sådan underbart fin, bastant sänggavel. Får bli loppisjakt i helgen.

Juste, din blogg är superhärlig!
Svar: Tack så mycket! Hoppas du stannar kvar och läser.
Ja, utdragssoffor/ramar av olika slag brukar finnas på loppis! De är kanske bökiga att få hem och så krävs det kanske lite jobb med att få dem fräscha, men det är det värt.

Jag kunde inte lämna någon kommentar i din blogg, adressen kunde inte verifieras, så jag svarar här :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar