Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Frisyrer

2012-09-05 19:25:00 i Allmänt

När vi var på Samos gjorde jag frisyrer på Clara och Frida. Det blev denna frisyr som är en blandning av "vattenfallsflätan" där man hela tiden lämnar den undre delen av de tre delarna att falla fritt (svårt att förklara i text) och en kanelbulleknut där jag helt enkelt tvinnade längderna och fäste ihop dem till en knut.
 
Och så en klassisk fiskbensfläta i Fridas långa hår. Tog typ 20 minuter att fläta hela håret!

Kommentarer

Skriv en kommentar