Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen

2012-10-11 20:17:45 i Allmänt

Hjortron!
 
Jag trivs bäst i öppna landskap.. tralalala!
 
Jag och Ollibollie en gång när hon var en tigerunge!
 
Spenatsoppa och äggmacka - när vardagsmiddagen måste gå fort, haha!
 
Fin lampa på skrivbordet i mormors kontor.
 
Här har vi henne, rallymormor! Imorgon ska vi åka till henne igen.
 
Storebror dricker kokkaffe i skogen.
 
Min bästa affär - Petterssons Järn AB.
 
Internt mellan mig och mina bröder..
 
En ivrig Imra och en busig Nikki på stallet.
 
Utsikten från mitt sovrumsfönster en kall septembermorgon.

Kommentarer

Åh, så sugen jag blev på spenatsoppa! Kom och lunchdejta mig snart. Puss
KKVL
Mycket väl utvalda bilder, tackarrr!
Hoppas ni får en fin helg hos mormor. Hälsa!
A E L
Vilken vacker utsikt!

Skriv en kommentar