Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Finbesök

2012-10-30 19:41:00 i Allmänt

Ikväll har jag haft finbesök av Emma, Freja och Gustav. Freja var en buse och Gustav var en tröttis - så fina! Vi åt äppelkanelmuffins och kikade på när Snorken och Häxan flygtävlar över Mumindalen.

Kommentarer

Kajsa
Men oj vilken fin blogg du har! Jättemysigt hus, bra jobbat! Du är ju som en liten underbara Clara du! :) Kul att få följa dig här nurå ;)
Svar: Tack snälla! :) Ja, du får hänga med här på bloggen! Är supernöjd med håret förresten!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar