Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dagen efter hejdå.

2012-11-16 17:32:00 i Allmänt

Igår var det begravning för vår älskade mormor. 
Det var en fin stund. Skriver mer om det sen
när jag kommer hem. Jag är kvar i Näsåker och stannar till på söndag.
 
Det känns märkligt att vara här utan mormor. Tomt och märkligt.
 
Vill passa på att tacka alla som ringt, mailat, 
skickat sms eller visat omtanke på annat sätt.
Tack snälla!
 
 

Kommentarer

Hoppas att ni fick en fin stund tillsammans på begravningen. Jag har min kvar, nästa vecka. Vilken jättemysig gård du har förresten (såg längre ned)!

Skriv en kommentar