Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Till Anna!

2012-05-17 21:33:51 i Inredning


Varje vecka går jag en runda i lagårn (det kan ju dyka upp ännu en trevlig pinal som jag kan ta in i mitt hus!) och i ett hörn står denna magnifika pjäs. Jag tänker direkt på min vän Anna som älskar mintgröna möbler i äldre stil. Något för dig?

Kommentarer

Ida
Svar: Jag har skrivit upp i min kalender att jag ska hälsa på dig då :) Har inte bestämt mig ännu för om jag ska komma själv eller ta med någon/några. Vad tycker du? Ser fram emot att hälsa på dig!
ÅÅÅÅÅÅÅÅHÅÅÅÅÅHÅÅÅÅÅH!!!! JAG DÖR! JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR! JAG KAN SÄLJA DIG MINA ORGAN OM JAG FÅR KÖPA DEN AV DIG!

Skriv en kommentar