Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet alltså.

2012-05-03 20:18:42 i Allmänt



Vissa dagar är helt enkelt extra fantastiska.


Jag ska ta fram detta inlägg i novembermörkret och minnas den här dagen som bland annat innehållit tre rätters middag, majsol (maj är min bästa månad näst efter september), intervju, retoriklektion, rep inför sporthallsinvigningen och ett paket med Body shops Olive Body Butter. Lycka!

Kommentarer

Din tröja är så galet tjusig, perfekta lavendelnyansen. Och sen är du galet tjusig också, fast det är du alltid.
Ja men gör det! De jag köpte var de sista de hade på Sportringen, men det är väl investerade pengar.. Och nu när du ska börja vandra, också ;)
Bullen
Är du sponsrad av bodyshop eller?
Elisabeth
Jättefin är Du - på den bilden också!

Skriv en kommentar