Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Liten Ludvig

2012-05-09 15:13:39 i Allmänt


Den 8 juni tar min lillebror Ludvig studenten. Jag har inte riktigt fattat det än. Jag minns dagen då han hade stövlar, vit hjälmhatt och en blå rock på sig som om det var igår. Vi var på besök i Sala Silvergruva. Just nu håller jag på med ett litet projekt som ska bli en del av Ludvigs studentpresent och eftersom jag vet att även han är en väldigt nyfiken person skriver jag inte mer om det nu!

Skriv en kommentar