Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

IMRA

2012-05-13 22:58:04 i Hundliv


Igår åkte vi till Piteå och hämtade hem lilla Imra.


Valpmaffian anfaller!


Valpblicken.


Sista sovstunden med syskonen. De var tolv från början så fem hade redan åkt. Två av valparna ska åka till England (!). Det är väldigt fin stam på valparna. Ni kan gå in här för att läsa mer om ni vill!



Åh. Hur ska jag klara av att vara på jobbet hela dagen i morgon när jag vet att denna lilla krabat bara finns ett hus bort från mitt eget?

Kommentarer

P:et
Men herregud, denna "krabat" måste besöka storstaden omgående. Jag smälter..
Jag kan ju ta med henne till Studion den 2 juni och så kan vi köra tillsammans, haha! Nejmen, skämt åsido: vi kommer ner den helgen och då kan vi nog styra upp en valpdate före eller efter er spelning! :)
Carolina jag dööör här borta i skellhell, jag vill träffa sötasöta Imra!!! jag kommer nu.
Men så makalöst söööt!

Skriv en kommentar