Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Emma

2012-05-11 21:53:22 i Allmänt


Ikväll har Emma varit här och vi har pratat i flera timmar! Vi hade mycket att prata ikapp! Hon bor ju i Norge nu så vi ses inte så ofta men när vi gör det är det precis som det var när vi var små och sprang mellan mitt och hennes morfars hus här ute i Dalasjö och lekte, haha! Det bästa är att hennes föräldrar har flyttat till Vikings hus nu så de bor bara två hus ifrån mig vilket innebär att Emma kommer vara nära de gånger hon är hemma i Sverige!

Skriv en kommentar