Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dop och vigsel i By Kyrka

2012-07-13 12:37:48 i Allmänt

Här är By Kyrka, en vacker stenkyrka som ligger i Södra Dalarna, bara några kilometer från vår stuga.
 
Vi var nämligen bjudna på barndop av Theodor, min vän Malins son.
 
 
Malins storebror och hans dotter spelade.
 
Och helt plötsligt fortskred dopet i en vigsel mellan Malin och hennes Jimmy! Det var bara Malins föräldrar som visste något. Det gick ett sus genom kyrkan och mellan tårarna hann jag knäppa av några halvsuddiga bilder!
 
Fina familjen! Nästa vecka ses vi igen, längtar!

Kommentarer

Malin
Men vilken mästerfotograf! :-)

Skriv en kommentar