Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Speed dating i Umeå.

2012-01-22 21:49:44 i Allmänt

I helgen har jag tagit speed datingen till en helt ny nivå. På mindre än två dygn lyckades jag träffa och umgås med tolv personer. I fredagskväll hälsade jag och Johannes på hos Jessica, Mattias och lille Arvid som kommer att gå utan stöd alldeles snart! Efter den påhälsningen umgicks jag med Sabina och Erika och pratade och pratade. På lördagen fikade jag med Peter och Vischan för att sedan möta upp Anna för att inhandla mat och käka och umgås med henne och Robert. Idag gick jag och Johannes till Skogis för att fika med Idamari och sedan slöt storebror upp.

Nu kan jag vara eremit i mitt hus ett tag. Med gott samvete!

Tack fina Umeåvänner för en rolig helg!

Kommentarer

P:et
Det var väldigt kul att ses den här helgen också!

Glöm inte onsdags inlägget..



j

Skriv en kommentar