Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Helgen.

2012-01-17 20:14:52 i Allmänt















Vi har gjort en massa saker. Jag låter bilderna berätta. Är så tacksam över hur fina vänner jag har.

Kommentarer

Jag längtar tills vi ses. På lördag smäller det.
P:et
Helgen vart bättre än smällt Bregott i överkokt pasta, det vill säga inte lite.



Det var faktiskt, på ett sätt otroligt trist att återse civilisationen igen.



Nästa; Vhmina airport!
Ja, jag förstår att det måste vara outhärdligt att bo ifrån varandra. Ibland går det bättre och ibland vet man inte vad man ska ta sig till. Vilken tur att det i alla fall är rätt smidigt att ta sig till och från Umeå. Ni gör det bra! Kramkram
P:et igen
Det är dock synd att jag ser sjuk ut vid fikabordet.

P:et för 3:e tillfället
Fast en bra sak är att jag är med på fem av sju bilder. Notera att jag agerar som solist på tre av dessa fem bilder.



Score.



Ps. Glöm inte att skapa mitt onsdags inlägg som jag kan läsa till morgonkaffet innan flyget .Ds

Skriv en kommentar