Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fredagmorgon och 34 minusgrader.

2012-02-03 06:43:48 i Allmänt

När jag precis öppnade mitt skafferi tyckte jag att det kändes väldigt kyligt där inne och att müslin kändes lite .. stel och kall. Kikade på termometern utanför köksfönstret som i detta nu visar 34 minusgrader. Jag ska till Saxnäs idag. Tänk om jag blir stannades efter vägen. Det får inte hända. Nej, nu gör vi den här fredagen!

Kommentarer

Ida
Brr, här har det varit närmare -30 men i morgon tror jag det skulle bli mildare. Hoppas det gick bra att åka till Saxnäs.



Trevlig helg!

Skriv en kommentar