Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Måndagsjobb.

2012-12-17 15:46:13 i Allmänt

 
Idag jobbar jag hemifrån och just nu ligger jag i sängen och skriver omdömen. Har en varm tröja, en mysig filt, en skön playlist i bakgrunden ("Julmusik som det ska vara" som jag gjorde idag!) och kan inte önska mig en bättre arbetsmiljö just nu. Tack snälla chefer för att ni såg att jag behövde den här dagen för att hinna andas mellan allt. 
 
Har varit ute på en vintrig promenad med Kristoffer och Kajsa som är hemma. Snart ska jag äta Kristoffers mat (!!!!! HURRA!). Innan dess: mer jobb. 
 
 

Skriv en kommentar