Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En bild om dagen fram till julafton: 14

2012-12-14 22:35:00 i Allmänt

Bild nummer 14: En bild på dig som du inte visste om att den togs. Norrbyskär, midsommar 2011.
 
Jag och Olivia hade just räddat Tigern ur trädet, vi var lediga och jag hade ledighetskläder och håret i tofs och det var allmänt somrigt och fint. Åh, vad jag saknar Molly och Olivia. Måste träffa dem snart så jag får busa och kramas!
 
 
 
 

Skriv en kommentar