Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dalarna del 2

2012-08-16 12:04:36 i Allmänt

Under By slånkvicku som är en vecka med en hel massa olika kulturföreteelser kom bästa A cappellagruppen Vocado på besök till By kyrka. De avverkade en bejublad konsert och jag älskar nu deras stämföring om möjligt än mer.
 
En solig dag tittade jag på när mormor och Lillan rensade två och ett halvt kilo kantareller.
 
Här har jag legat och drönat och plöjt ex antal böcker i sommar.
 
Busungen Theo och en mycket glad Carolina.
 
Och så kom bröderna
 
och Johannes!
 
Vi hälsade på Malin och Jimmy och den gamle Folke som är den keligaste hund jag känner.
 
 
 
 

Skriv en kommentar