Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dalarna del 1.

2012-08-15 22:30:04 i Allmänt

Här kommer första skörden av bilder från veckorna i stugan i Fullsta. Här badar jag och min kusin Oliver som kom förbi efter hockeylägret i Göteborg. Vi hade en massa vattentävlingar och ställningen var mycket jämn.
 
När vi badat oss trötta gjorde vi chokladbollar!
 
By Hembygdsgård. Ljuset mina vänner, ljuset.
 
För att inte tala om stämningen!
 
Jag och mormor, mamma och Imra och jag och mamma.
 
 
 
1. Skogens skatter. 2. Malins pappa Anders och barnbarnet William hälsar på Imra. 3. Theo och Jimmy busar.
 
Imras första möte med en katt och tur att det var Anders och Ann-Maries katt - de har bara snälla djur!
 
Del 2 kommer imorgon!

Kommentarer

Sv: Tackar tackar, jo nu har vi repat i kväll med "Tossaz" och det gick jävfligt bra :)
Vi hojtar vid nästa spelning!
Ida
Vad kul att få se bilder från din sommar.

Sv: Jag ska kolla med Erik om han har något inplanerat den helgen, men tror att det ska funka. Messar dig sen.

Skriv en kommentar