Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vi känner varandra genom tusen fenomen.

2012-04-20 23:18:19 i Allmänt

Ikväll har jag sällskapat med Emily som för tillfälligt är gräsänka då Jocke och Nikki är i Umeå. Vi har pratat i 180 om hästar, nostalgi, fulhet, smarthet, bröst, ologiskt tänkande människor och om vikten av att kunna göra en handbromsvändning om man stöter på Mårror som blockerar vägbanan. En fin samtalscocktail.

Nu ska jag sova och hoppas att morgondagen går fort för på söndag väntar ett äventyr i Piteå!

Skriv en kommentar