Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Skoskåpet.

2012-04-16 18:17:33 i Huset


I trappen, precis innan man kommer upp på min ovanvåning, finns det ett skåp inbyggt i väggen. Nu ska ni få se vad jag har hittat på med det! (De gröna tapeterna ska bort så småningom när hallen uppe tapetseras om, men i väntan på det tog jag tag i ett lite mindre projekt):


Jag satte upp en hylla till och vips hade jag tre meter (!) att ställa skor på! Jag har målat skåpet invändigt med en ljusblå färg.






Kommentarer

Skriv en kommentar