Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En liten film om tolv små valpar!

2012-04-23 18:54:58 i Hundliv

Untitled from Carolina Lidström on Vimeo.


Kommentarer

Elisabeth
Vilken underbar film!! Jättecharmiga valpar - och så många!! Men vilken är den lyckliga kommande Dalasjöbon??
A E L
Fin film! Jag tror det blir en av de två på slutet,med mattan och pappersrullen..........
E - Tack snälla! Tänkte att det kan vara kul att klippa ihop en liten film också. Vi vet inte än. De är kennelägarna som bestämmer beroende på i vilken sorts miljö valpen ska vara - om man ska jaga, ställa ut eller tävla i lydnad eller spår och så. Vi vill ha en valp som är framåt och arbetsvillig men inte för "på". Det ska bli så kul! :)



A - Tack! Du får komma och hälsa på under sommaren när valpen är som mest slyngelaktig, haha! :) Ja, kanske det!

Skriv en kommentar