Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Bortfall

2012-04-27 19:13:17 i Allmänt

Igårkväll när jag packade måste jag ha varit på helt andra tankar än just packningstankar. Jag har glömt ungefär allt. Jag har ingen tillräckligt fin BH till min transparenta blus, jag har inga strumpbyxor till den klänning jag planerade att bära kvällen till ära, jag har typ inget linne eller någon t-shirt och heller ingen hårborste. Jaja. Vad gör det när jag har fått en ukulele (HURRA!) och snart ska bege mig mot stan för att äta med Sabina och Erika!

Skriv en kommentar