Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Träningsplanerna.

2011-09-07 15:43:55 i Träning

Idag var jag på ortens gym Body Center. Har skaffat ett kort där som räcker i 6 månader. Planen är även att jag ska införskaffa ett par skidor som jag kan åka på runt på i elljusspåret bara några hundra meter från mitt hus. I mars när kortet går ut blir det utomhusträning. Eftersom jag förmodligen kommer att flänga runt så mycket kommande sommar så känns det onödigt att skaffa ett helårskort. Nu fokuserar jag istället på 6 månaders gym + gruppträning. Och så skidorna förstås. Jag siktar på att vara ett skidproffs när mars månad startar. Jag har ju kunnat det en gång i tiden. Vi ser väl..

Skriv en kommentar