Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Spring i benen.

2011-09-12 20:30:50 i Träning

Ikväll har jag invigt mina nya löparskor! Har övergivit mitt älskade Nike för Adidas. Får se hur länge det håller. Sprang tillsammans med Ludvig och bredvid den långbenta mannen får man ju öva på löpsteget om inte annat.

Nu ska jag dricka te och lyssna igenom veckans sånglåtar. Undervisar ju sex sångelever vilket är bland det roligaste jag gjort i mitt liv! Efter genomlyssningen ska jag se "Tack för musiken" där Annika Norlin var gäst, det kan man ju bara inte missa.


Skriv en kommentar