Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Helgbestyren.

2011-09-11 23:08:22 i Allmänt


På lördag träffade vi denna tös och hennes familj. Olivia byggde lego och gjorde en liten legofamilj där jag var en bebis, haha!



Vi bakade pizza tillsammans.


Sabina och Göran bjöd på skönsång och spelade låten de ska framföra på Sabinas farmors begravning. Molly hade kalasklänning.


Efter middagen åkte vi till Peter där 90-talsmusik var kvällens tema!



Bland annat Henke, aka "Mannensomalltidblirbrapåbild", var där.


Förutom 90-talsmusik lyssnade vi igenom våra gamla mer eller mindre seriösa Cubaseprojekt. Min och Johannes låt bär namnet "Is" och är en musikalisk gestalning av de olika känslostämningarna i Mumindalen.


Idag har vi haft världens myssöndag med picknick på Ida och Eriks utegård.


Erik och Siri i sandlådan.



Rutchkanekonster.


Oskar och Karl.



Jag fick en Grattis till jobbet-present av Ida, så fin!


Jessica myste i solen.



Mmmm! Arvid såg ut som en liten tomtenisse med mössan på sned!




Tack alla fina Umeåvänner för en himla fin helg!


Kommentarer

Ida
Tack själv för trevligt besök. Fina bilder du tagit. Kram!
P:et
Tack själv här också!

Spec. doggybagen var en fröjd i söndags!

Skriv en kommentar