Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

De tre musketörerna.

2011-09-18 21:35:25 i Huset



När jag var i Näsåker senast knyckte jag några skott från Åsas Mårbackapelargoner. Roger tyckte att jag kunde ta hur många skott jag ville eftersom blommor enligt honom inte direkt är en bristvara i deras hus. Här är de i alla fall. I patinerade terrakottakrukor på tre missmatchande fat.

Kommentarer

Åh, vad roligt att du vill vara med! Vi tänkte försöka vänta in om det är någon fler som vill vara med, annars är det bara att börja. Antingen så väljer vi tema eftersom eller så bestämmer vi en lista i förväg. Vi ser hur vi gör, vilket som är det kul! :-)

Skriv en kommentar