Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Listigt.

2011-10-14 20:53:25 i Huset


I detta nu åker listerna på plats i sovrummet efter att väggarna blivit vita. Utlovar före- och efterbilder när allt är klart!


(Rubriken är till dig, Anders. En ordvits med äkta Göteborgshumor!)

Kommentarer

Anonym
Tänkte nästan det! Det ät inte Håkans fel,han skulle Juholt sig till reglerna...........Hepp!
Emma J
O ja som precis funderade i vilket rum ni var.. Vilken skillnad:)
A - Jag hörde den, var lite småkul faktiskt!



Emma - Haha! :) Ja, det blir en viss skillnad, du får komma förbi nån kväll och kika! :)

Skriv en kommentar