Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Höstlov!

2011-10-28 17:52:18 i Jobb

Nu har jag höstlov!

Jag ska: vila, läsa, gå långa höstpromenader och läsa pedagogisk litteratur (det har blivit så mycket mer intressant nu än när man läste de obligatoriska böckerna på universitetet, mest troligt för att jag är mitt uppe i det just nu). Jag ska fotografera, fika, åka till Piteå måndag och tisdag för musiklärardagar med fortbildning, skriva klart omdömen för 9:ans elever, ha kursplaneträff för svenskämnet och ordna lite i mitt arbetsrum. Och på torsdag och fredag är vi lediga som kompensation för PIM-jobbet (praktisk IT- och mediekompetens) och för utvecklingssamtal så då åker jag till Skellefteå för att vara med Johannes och hans familj i fyra hela dagar, hurra!

Kommentarer

Piteå! Hör av dig om du har någon tid över!

Skriv en kommentar