Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tunnel, avfart.

2011-05-17 16:16:29 i Musik!

Bit ihop.
Det är det enda
jag tänker just nu.
Och så tänker jag
att jag ändå
gör det jag
älskar,
även fast
den här stressen
bryter ner mig.
Men. Bit ihop.

Om exakt två
veckor
är 5 år (jag blir helt chockad över det faktumet. Tiden!)
av studier
över.

14 dagar bort. Bit ihop.

Kom och lyssna på konserterna. Det skulle betyda så himla mycket för mig.

Nu i veckan:

Torsdag 12.10 (Examinerande konsert)
Fredag 19.30 (Examinerande konsert)
Lördag 19.00 (Schmäck, jazzafton med mig och Peter)


Kommentarer

Pappa
It dont mean a thing

if it dont got that swing !



Jag ser fram emot konserten !



Kram och lycka till !

Skriv en kommentar