Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Silversaknaden.

2011-05-06 17:02:41 i Allmänt


I tisdags kom Elisabeth hit och hämtade hem Silver. Det är tomt i lägenheten nu. Ingen som kommer och lägger nosen på mitt ben. Ingen som tittar på mig med stora, bruna ögon. Ingen som springer runt, runt av glädje när jag kommer hem.

Kommentarer

Vet inte vad johannes har för ögonfärg men borde inte han kunna täcka de sysslorna?
Elisabeth
...den är så jättefin den bilden av Silver...hans stora, bruna ögon träffar verkligen ända in i hjärteroten. Jag är övertygad om att Silver blir jätte-jätteglad nästa gång Du kommer till Ske-å!

Skriv en kommentar