Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sabina 28 år och skivmässan.

2011-05-09 22:20:36 i Allmänt


Sabina har fyllt 28 och det firades med en mycket trevlig fest i lördags.


Erika och Tony lämnade tvillingarna hos farmor och mormor och kom.



Peter slet sig från sitt älskade piano och kom förbi. Här diskuterar han synthar med Göran. Nörderi på hög nivå.



Suddig men fin!

(Resten av festbilderna är preskriberade tills vidare!)


På söndagen cyklade vi till Nolias skivmässa där vi mötte upp Peter och Henke.


Jag vill ha tre skivor på bilden ovan. Gissa vilka.



Något för dig, Anders?



Ett av mina topp-10-album. Världsklass.


Kommentarer

A E L
Allt med Niel Young är very rare.
Purret
Allt med skivmässor är very rare!

Skräddarsytt inlägg förövrigt, helt enligt min smak!



Nu ska jag till tandläkaren!

Skriv en kommentar